Bi yerde yanlış mı yapıyorum
3
●224
- 08-09-2019, 01:12:21Merhaba, bir sorum olacak ama yanıtlarsanız çok sevinirim. Uzun zamandır durmakta olan domainimi doldurdum bi kaç hafta oldu, bazı yerlerden backlink kastım. Site adresi HTTPS:// ile başladığı için genelde de o şekilde link aldım her yerden. Ama siteme yaptığım çalışmalar görünmüyor Google tarafından. Acaba http diye almadım diye mi? Başka bi sitem var aynı yerden link alıyorum o çıkıyor bu yeni olan sitem hiç eser yok. Nerde yanlış yapıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim.
- 12-09-2019, 23:01:49Yaşadığınız sorun yüksek ihtimalle google'ın kabul ettiği url sorunu. Bu yeni konsol ile birlikte hayata geçti. Siz her ne kadar sitenin HTTP ya da HTTPS versionunu kullansanızda google'ın domainler için daha önce kabul ettiği bir url yapısı vardır ve onu benimsemiştir. Şu anlık tek tavsiyem http'li versiyonu https'li versiyona cpanel üzerinden redirect vermeniz olacaktır.