Merhaba, bir sorum olacak ama yanıtlarsanız çok sevinirim. Uzun zamandır durmakta olan domainimi doldurdum bi kaç hafta oldu, bazı yerlerden backlink kastım. Site adresi HTTPS:// ile başladığı için genelde de o şekilde link aldım her yerden. Ama siteme yaptığım çalışmalar görünmüyor Google tarafından. Acaba http diye almadım diye mi? Başka bi sitem var aynı yerden link alıyorum o çıkıyor bu yeni olan sitem hiç eser yok. Nerde yanlış yapıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim.