• 29-06-2019, 01:43:39
    #1
    Googlede haritalardan bir konuma yorum atıyorum. İsmim "Google Kullanıcısı" olarak çikiyor. Sebebi nedir?
  • 29-06-2019, 01:46:06
    #2
    Hocam yeni hesapla atıyorsanız olur öyle veya aynı ip ile birden fazla hesaptan yorum yazdıysanız.
  • 29-06-2019, 01:54:40
    #3
    Huseyins14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeni hesapla atıyorsanız olur öyle veya aynı ip ile birden fazla hesaptan yorum yazdıysanız.
    Peki yeni acilan hesap icin kac gün gecmesi lazim ki ismim ciksin?
  • 29-06-2019, 01:56:39
    #4
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki yeni acilan hesap icin kac gün gecmesi lazim ki ismim ciksin?
    Hocam o konuda benimde daha bir fikrim yok bende bu işi yapıyorum fakat şöyle söyliyeyim 1 haftalık hesaplarımda bile olduğu oluyor sanırsam 1 ay(emin değilim)
  • 29-06-2019, 18:17:53
    #5
    Huseyins14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeni hesapla atıyorsanız olur öyle veya aynı ip ile birden fazla hesaptan yorum yazdıysanız.
    Google sürekli olarak güncelleme yapıyor. Bir güncellemeden dolayı olabilir. Yerel rehber seviyesine ulaşırsanız isminiz belki normal hala gelebilir.

    https://maps.google.com/localguides/home