Huseyins14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yeni hesapla atıyorsanız olur öyle veya aynı ip ile birden fazla hesaptan yorum yazdıysanız.
Peki yeni acilan hesap icin kac gün gecmesi lazim ki ismim ciksin?