Google kime bu çifte standartın?
53
●3.486
- 01-08-2008, 16:34:31ben diyorum spam siz diyorsunuz proje.Arkadaşlar tamindir i boşverin kelepce.com a ne diyeceksiniz.binlerce search inexine ne diyeceksiniz? .hadi onu geçtim o sitede adsense bulunmasına ne diyecekseniz.kiminse kimin beni ilgilendirmez
ama çifte standart var.
edit:adsense kalkmış sonunda : ).http://www.kelepce.com/oynat/11463/G...gli_Guresi.htm ama bu vb. birsürü videonun yanında kaç yıldır duruyordu : ) - 01-08-2008, 17:05:39Ben buna katılmıyorum. Bildirgeç in bir kalitesi var mesela. joomla filan yani makale yazarlığı başka örnek, Tamindir gibi siteler başka örnek. Ben tamindirin iyi birt site olduğunu ve uğraşıldığüının farkındayım. Ne de olsa ne akdar çok kazanırsan okadar çok harcarsın ysonuçta. Ama bunlar bir sitenin hile yapmasını etik kılmıyor. Sorun kıskanmakta değil.Bende spam yapsam oturup bir ayda 100bin kazanırım. Türkçe değil yabancı içerikle. Ama bir ay sonra banlanırım. Belkide hesabıma el konur. Sonra ömür boyu sabıkalıyım. Bizim adsense Türkiye ne işini doğru düzgün yapıyor ne işinden adam gibi anlıyor. Ama adamlarda biraz bunlamışlar hep hile hep hile.backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamindir çok kazanıyosa ofiste tutar adamda. Burda birçok insan düzgün ve etik yolalrla para kazanmaya çalışırken bunları görüpte yoldan çıkıyolar. Çünkü adamlar bunlar ve bunlar gibiler yüzünden para kazanamıyolar. Türkiyeden onlarca reklam firması kaçmadımı. - 01-08-2008, 18:15:00Konudaki mesajlara baktığımızda bir çok arkadaş çalışmaktan, özgün içerikten, projeden bahsetmiş
Ama sorun şu ki, konu çalışmak ya da özgün içerik değil. Konu spam. Bahsi geçen site sahipleri isterse 7/24 çalışsın, spam yapmaları ne kadar etik? Hadi diyelim yaptı, bizene.. Google'ın tüm spam yapan sitelere aynı şekilde davranmaması ne kadar doğrudur? Ben spam yapınca google'dan uyarı maili geliyorsa, onlara da gitmelidir. Ben spam yapmaya devam ettiğim zaman 3 gün içinde google gerekli işlemleri yapıyor ve adsense'den banlıyorsa, ayrıca sandboxa da sokuyorsa onlarada aynı şeyler yapmalıdır. Eğer yapmıyorsa ortada bir sorun var demektir!..
- 01-08-2008, 19:24:03Üyeliği durdurulduarkadaşım görmüyor musun 7 senedir sürekli güncelliyorum yazmış? Sadece ilk mesajı okuyup metin kopyalamakla kendini kandırırsın ancak...SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2008, 23:01:51Kelepçe.com vs. incelemedim tanımıyorum. Ben tamindir.com için konuşuyorum.
Konunun ana içeriğinin spam olduğunu ben de anlayabiliyorum. Ancak bu sitelerin nasıl sıralama elde ettiklerini tartışıyoruz.
Tamindir.com kaliteli içeriği ile Google Adsense Partneri olabilmiş bir sitedir. Demek ki çok ciddi bir TrustRank altyapısı var.
Google neden çifte standart uygulasın ? En fazla yapacağı şey; Adsense Premium servisine seçilmiş yani belirli şahıslar tarafından kalitesi onaylanmış olduğundan ODP'de yıldızlanmışçasına değer vermesidir ki bu da az önce söylediğim gibi TrustRank ile doğru orantılıdır.
Bu ikisi arasında bağlantı kurarsanız demek istediğimi anlayabilirsiniz.
Ama sorun şu ki, konu çalışmak ya da özgün içerik değil. Konu spam. Bahsi geçen site sahipleri isterse 7/24 çalışsın, spam yapmaları ne kadar etik? Hadi diyelim yaptı, bizene.. Google'ın tüm spam yapan sitelere aynı şekilde davranmaması ne kadar doğrudur? Ben spam yapınca google'dan uyarı maili geliyorsa, onlara da gitmelidir. Ben spam yapmaya devam ettiğim zaman 3 gün içinde google gerekli işlemleri yapıyor ve adsense'den banlıyorsa, ayrıca sandboxa da sokuyorsa onlarada aynı şeyler yapmalıdır. Eğer yapmıyorsa ortada bir sorun var demektir!..