ben diyorum spam siz diyorsunuz proje.Arkadaşlar tamindir i boşverin kelepce.com a ne diyeceksiniz.binlerce search inexine ne diyeceksiniz? .hadi onu geçtim o sitede adsense bulunmasına ne diyecekseniz.kiminse kimin beni ilgilendirmez


ama çifte standart var.


edit:adsense kalkmış sonunda : ).http://www.kelepce.com/oynat/11463/G...gli_Guresi.htm ama bu vb. birsürü videonun yanında kaç yıldır duruyordu : )