• 15-07-2008, 08:46:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamün Aleyküm Arkadaşlar öncelikle bunu belirtmek istiyorum seoyla meoyla pek fazla alakam yok sadece arasıra makaleler okurum seo hakkında. Şuana kadar yaptığım hiçbir blogumda, sitemde keyword kasmadım backlink hiç kasmadım ama orion algoritmasını kullanacağı haberlerinden sonra yeni açtığım blogumu orion algoritmasına göre düzenliyorum. Ve de meyvelerini almaya başladım hitim felan yüksek değil. Dün istatistiklere baktığımda önceki gün başka siteden aldığım konu(c/p) aramada 1. sırada ve konuyu aldığım sitede 2. sırada kesinlikle içerikle oynamadım başlığı bile aynı attım sadece etiketi ben düzenledim. Bence artık backlink kasma devri bitiyor ha diyeceksin pr mi yükseltecem pr ninde çok bi ömrü kalmadı.

    Not: İlk kez böyle bir mesaj yazıyorum. Noktalama işaretlerinde ve anlatımda bozukluk varsa şimdiden özür dilerim.
  • 15-07-2008, 09:01:44
    #2
    Fakat sadece tek bir öneğe bakıp bu sonuca varmak doğru mu. Daha kapsamlı deneylerin yapılması gerekiyor sanırım.
  • 15-07-2008, 09:02:39
    #3
    Dostum bu algoritma ile alakalı olmaktan çok önce indexlenme ile alakalı görünüyor.Sen kopyalama yaptığın siteden önce indexletmiş olabilirsin o konuyu.
  • 15-07-2008, 09:22:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sisyphem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakat sadece tek bir öneğe bakıp bu sonuca varmak doğru mu. Daha kapsamlı deneylerin yapılması gerekiyor sanırım.
    Haklı olabilirsin bunu araştıracam

    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bu algoritma ile alakalı olmaktan çok önce indexlenme ile alakalı görünüyor.Sen kopyalama yaptığın siteden önce indexletmiş olabilirsin o konuyu.
    Pek zannetmiyorum çünkü ben içeriği koplayadığım site bir hafta önceden eklemiş konuyu. 1-2 gün önce eklemiş olsaydı haklısın derdim
  • 15-07-2008, 09:28:40
    #5
    Neticede algoritma tek bir koşulu içermez arkadaşlar. Diğer koşulların etken değerine göre durum da değişebilir. Bu durumda halen tek koşulun kesinlikle tek başına bir şey ifade etmeyeceğini söyleyebiliriz. Bu arada Orion konusunda bir kesinlik yok bildiğim kadarı ile.

    Ayrıca pr kalkarsa aynı etkinin izlendiği başka bir sistem gelecektir. Veya ilk söylendiği gibi sadece dışarıdan pr izleme engellenebilir. Dolayısıyla backlink konusunun kıymetini yitireceğini sanmıyorum. Ancak anlamsız, şişirme bağlantılar iin yakın zamanda daha etkin bir kontrol mekanizmasının geleceğini ve uygulamalarında buna göre cezalalarla bütünleşeceğini düşünüyorum.
  • 15-07-2008, 09:38:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yer yer katılıyorum sana ama backlinkler eskisi gibi değerli değil adam gidip 1k backlink kasıyor veya daha fazla bununla uğraşacağına bu kadar özgün içerik eklese daha karlı çıkabilir. 100 özgün içerik + en fazla 10 tane pr2 ve üstü backlink= 10.000 kopya içerik+ 1k değersiz backlink diyebilirim.
  • 15-07-2008, 09:46:16
    #7
    Google Backlinklere Yani Link Çiftliklerine çok karşıydı buna önlem getirmek için proje ekibi üzerinde çalıştığını duymuştum.

    Bu arada o aldığın konu site sendbox yemiş olabilir haliyle o sitedeki yazı google'de görünmez görünse bile alt sıralarda görünüyor bu yüzden olmuş olabilir..
  • 15-07-2008, 09:49:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Backlinklere Yani Link Çiftliklerine çok karşıydı buna önlem getirmek için proje ekibi üzerinde çalıştığını duymuştum.
    Bu arada o aldığın konu site sendbox yemiş olabilir haliyle o sitedeki yazı google'de görünmez görünse bile alt sıralarda görünüyor bu yüzden olmuş olabilir..
    Cevap

    hiddenhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S Dün istatistiklere baktığımda önceki gün başka siteden aldığım konu(c/p) aramada 1. sırada ve konuyu aldığım sitede 2. sırada
  • 15-07-2008, 10:11:30
    #9
    Orion algoritmasına göre düzenledim derken ne yaptın tam olarak ? Neyini düzenledin ?