Selamün Aleyküm Arkadaşlar öncelikle bunu belirtmek istiyorum seoyla meoyla pek fazla alakam yok sadece arasıra makaleler okurum seo hakkında. Şuana kadar yaptığım hiçbir blogumda, sitemde keyword kasmadım backlink hiç kasmadım ama orion algoritmasını kullanacağı haberlerinden sonra yeni açtığım blogumu orion algoritmasına göre düzenliyorum. Ve de meyvelerini almaya başladım hitim felan yüksek değil. Dün istatistiklere baktığımda önceki gün başka siteden aldığım konu(c/p) aramada 1. sırada ve konuyu aldığım sitede 2. sırada kesinlikle içerikle oynamadım başlığı bile aynı attım sadece etiketi ben düzenledim. Bence artık backlink kasma devri bitiyor ha diyeceksin pr mi yükseltecem pr ninde çok bi ömrü kalmadı.

Not: İlk kez böyle bir mesaj yazıyorum. Noktalama işaretlerinde ve anlatımda bozukluk varsa şimdiden özür dilerim.