• 02-01-2019, 23:29:01
    #10
    SEO tarafında yapabileceğin çok şey var fakat o yöneticiyi memnun edecek hiçbir çözüm maalesef bulunmuyor.

    Sitede yapılan değişikliklerin etki etmesi bazen 3-6 ay arası bile olmaktadır. 14 günde hiçbir şey yapamazsın. Açıkca belirt. İşten çıkarırlarsa çıkartsınlar. Yapabilecek maalesef hiçbir şey bulunmuyor.
  • 03-01-2019, 14:32:27
    #11
    Sende ona desene 9 aylık bebek gelişim sürecini bana diyorsun ki sen 15 günde bebeğin gelişimini tamamla.. Bence google tarafından işlemlerin süresi min.6 ay olacağından gir konuya.
  • 04-01-2019, 23:57:35
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni geçen sene işten çıkarttılar. Olay şu ;
    Ben girdiğim de bana verdikleri siteye daha önce çok çalışmışlar ve aşırı kalitesiz sitelerden alınmış. Ben onları uyardım, birincisi linklemeler çok kalitesiz, ikincisi siz bu sitenin aynısında 12 tane domaine yapmışsınız. Ben bunu her türlü ilk üçe ******* ama gelecek vaad etmem. Bunlar yamuk ağızla yap dediler, eyvallah dedik başladık 6-7 ay da sanırım ilk 2'ye ana kelimelerden 3 nü bir çok kelime de ilk sayfaya soktum. Sonuç mu ? 6-7 ayakta kaldı sonra ana site dahil tüm siteler ban yedi. Sebebi neymiş? Ben siteleri mahvetmişim.
    Sevgili arkadaşım öncelikle Allah yardımcın olsun, ben seo işinden sırf bu bilmiş yamuk ağızlı adamlar yüzünden nefret ettim, şuan çok şükür kendi işiöin patronuyum. Bu tarz adamlara kanıtlarınla bile gitsin bildiklerinden öteye gitmez. O yüzden bence çok canını sıkma, herşeyi oluruna bırak olduğu kadar.
    Abi şu beton kırma makinesi ile ilgili firmadan bahsediyorsanız haksızlık yapmışlar, ne kadar uğraştığını biz forum olarak biliyoruz...
  • 04-01-2019, 23:59:30
    #13
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi şu beton kırma makinesi ile ilgili firmadan bahsediyorsanız haksızlık yapmışlar, ne kadar uğraştığını biz forum olarak biliyoruz...
    Aynen abi. Şuan konkasör sektöründe izmir bölgesinde çalışmadığım firma kalmadı Ve şuan hemen hemen hepsi ilk sayfa da Kendime rakip yaptım hep. Şuan çalışmıyorum kafam rahat.
  • 05-01-2019, 22:15:49
    #14
    Kişisel fikrim; Elinden geleni fazlasıyla yapmış, spamlı, hatalı, sorunlu bir siteyi indekstletmeyi başarmışsın.
    Bunun dışında bazı kelimelerde sıralamaya girmişsin.

    Bunları algılayamayan bir patron, müdür veya iş yerine bence sen bye bye yapmalısın.

    Daha fazlasını vaadettiysen bilemem. Takdir görmek güzel tabii ama, bazan havadaki kuşları elinle yakalamak bile yetmez. Muhtemelen böyle bir durumla karşı karşıyasın. Bırak senden daha iyisini bulsunlar...

    Tecrübenin iyisi kötüsü olmaz... Bu da kariyerinin tecrübesi...

    Kolay gelsin