Kişisel fikrim; Elinden geleni fazlasıyla yapmış, spamlı, hatalı, sorunlu bir siteyi indekstletmeyi başarmışsın.
Bunun dışında bazı kelimelerde sıralamaya girmişsin.
Bunları algılayamayan bir patron, müdür veya iş yerine bence sen bye bye yapmalısın.
Daha fazlasını vaadettiysen bilemem. Takdir görmek güzel tabii ama, bazan havadaki kuşları elinle yakalamak bile yetmez. Muhtemelen böyle bir durumla karşı karşıyasın. Bırak senden daha iyisini bulsunlar...
Tecrübenin iyisi kötüsü olmaz... Bu da kariyerinin tecrübesi...
Kolay gelsin