yani i-frame nin riski var arkadaşta bu riski hiç yoka indirmek için böyle bir paylaşım yapmış.
teşekkürler
IFRAME Kullananlar, Lütfen İçeri >>
20
●1.629
- 18-06-2008, 21:36:42Birkaç kişinin tepkisi yüzünden konuyu değiştirmene gerek yok. Ben şuan ne anlattığını bilmiyorum ve zaman kaybettim. Bu doğru mu yani? Böyle edit mi olur?SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle