SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar madem öyle diyorsunuz, yürüdüğünüz yolda devam edin.
İnşallah önünüz kesilmez.
Ben Konuyu editliyorum, bi mod. arkadaştan da konuyu silmesini rica ediyorum.
Birkaç kişinin tepkisi yüzünden konuyu değiştirmene gerek yok. Ben şuan ne anlattığını bilmiyorum ve zaman kaybettim. Bu doğru mu yani? Böyle edit mi olur?