• 17-06-2008, 22:57:48
    #1
    Konu SiLinmiştir.

    Şöyle bir Atasözümüz var,
    "Bin Bilsende Bir Bilene Sor" diye.

    Ama siz sormak yerine bildiklerinizle yetinmeyi seçiyorsunuz..
    Seçim sizin arkadaşlar.
    Allah koLayLık versin.
  • 17-06-2008, 23:03:49
    #2
    Tek bir sitemde 240 bin sayfada iframe kodu var. şuana kadar o kodla ilgili hiç bir sorun yaşamadım inşallah bu saaten sonrada yaşamam yaşarsam eğer bu başlığa dönüp kendime isyan edebilirim

    Derler ya taş kafayı yardıkdan sonra anlarsın acısını o mesele yarılmadan acısını tadamıyoruz
  • 17-06-2008, 23:07:19
    #3
    AnLıyorum Seni Arkadaşım.
    Ama Benim En Yakın Dostumun Sitesi Geçen GünceLLemede Bu Sebeple Uçtu Gitti.
    YeminLen AğLayasım geLdi.
    O Kadar Uğraştı O Kadar ÇabaLadı Ama Tüm Emeği 1-2 Saniyede Uçtu Gitti.

    *Bu Konuyu Açtım Diye Lütfen Kimse Kötü Birşey Yazmasın.
  • 17-06-2008, 23:08:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben konudan bi şey anlamadım.İframenin zararı nedir? benim 2 sayfamda var.Zararı ne derece olur ?
  • 17-06-2008, 23:10:51
    #5
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben konudan bi şey anlamadım.İframenin zararı nedir? benim 2 sayfamda var.Zararı ne derece olur ?
    Onun için bu konuyu açtım ya Kardeş.

    oLmayan bir sayfanı varmış gibi gösteriyorsun anasayfanda..
    Uzun Lafın Kısası Spam gibi.
    Spam Ne derecede zararlıysa bu kodda öyle zararlı.
  • 17-06-2008, 23:13:43
    #6
    kodu anlatsaydın çalışma mantığı nedir sonra iframeden daha kötü bişey olmasın

    bu site bilgisayarınıza zarar verebilir icabında
  • 17-06-2008, 23:16:05
    #7
    Kodu Çoğu Site kullanıyor zaten.
    Java destekli oyunu siten üzerinden nasıl oynatabiliyorsan ziyaretçilerine
    bu kodunda öyle bir işlevi var
    tamamiyle zararsızdır.
  • 17-06-2008, 23:34:05
    #8
    <% invalid download link %>

    ---

    başka yerede koy istersen ben aldım ama 5 denemenin 5. sinde aldım bunu

    emeğine sağlık kardeşim.
  • 18-06-2008, 00:19:29
    #9
    ben wp üzerine kurulu sitemin iki sayfasında iframe kullanıyorum ve bu sayfalarda adsense reklamları da var. uzun süredir bir sorun da yaşamadım.

    ne gibi sorun olabilir? biraz açıklar mısınız.