Konu
IFRAME Kullananlar, Lütfen İçeri >>
17-06-2008, 23:08:19
#4
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben konudan bi şey anlamadım.İframenin zararı nedir? benim 2 sayfamda var.Zararı ne derece olur ?