KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben konudan bi şey anlamadım.İframenin zararı nedir? benim 2 sayfamda var.Zararı ne derece olur ?
Onun için bu konuyu açtım ya Kardeş.

oLmayan bir sayfanı varmış gibi gösteriyorsun anasayfanda..
Uzun Lafın Kısası Spam gibi.
Spam Ne derecede zararlıysa bu kodda öyle zararlı.