• 26-02-2018, 19:28:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar tam spama düştüm. Botextradan içerik ekliyordum siteme 1 ay sonra spama girdi. Sonra yaptıklarım ;

    Tüm içerikleri sildim.
    Boşta kalan etikleri sildim.
    Link yapım .html şeklindeydi. Bunu düzelttim .html yi kaldırdım.
    404'de oluşacak sayfaları ana sayfaya yönlendirdim.
    Bir kaç tane kalitesiz gördüğüm backlinkleri engelledim.

    Siteyi tekrar gönderdim. Fakat kabul edilmedi !!! Kısacası siteyi bir ay önceki haline tekrar getirdim. Link yapısını yeniledim. Fakat kabul etmedi. Şimdi siteyi silip tekrar mı kurayım ? Bu sefer 2000 tane yazım boşa gidecek bunları tekrar tek tek girmek çok zor olacak ve bu işleri yaptığımda spamdan çıkacağımın garantisi yok yardımcı olabilecek var mı acaba ?
  • 26-02-2018, 19:44:27
    #2
    Yeni domain al 301 at ugrasma ama iceriklerini guncellemezsen yine spama dusersin 404 sayfalari ana sayfaya yonlendirme bence
  • 26-02-2018, 20:00:09
    #3
    Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni domain al 301 at ugrasma ama iceriklerini guncellemezsen yine spama dusersin 404 sayfalari ana sayfaya yonlendirme bence
    İçerikleri güncelleme derken hocam ? 301 attığımda kesin sorun çözülür mü ?
  • 26-02-2018, 20:16:54
    #4
    301 atmak sorunu cozer ama bot ile icerik cekiyorum diyorsun bu yuzden spam yemissindir kesin kopya icerikler olduugu surece spam yemeye devam edersin botla cekilen iceriklerini silmen yada kopya olmayacak sekilde duzenlemen gerek
  • 27-02-2018, 12:05:14
    #5
    Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    301 atmak sorunu cozer ama bot ile icerik cekiyorum diyorsun bu yuzden spam yemissindir kesin kopya icerikler olduugu surece spam yemeye devam edersin botla cekilen iceriklerini silmen yada kopya olmayacak sekilde duzenlemen gerek
    Boyla çektiğim içeriklerin hepsini temizledim hocam etiketlerine kadar sildim