Merhaba arkadaşlar tam spama düştüm. Botextradan içerik ekliyordum siteme 1 ay sonra spama girdi. Sonra yaptıklarım ;
Tüm içerikleri sildim.
Boşta kalan etikleri sildim.
Link yapım .html şeklindeydi. Bunu düzelttim .html yi kaldırdım.
404'de oluşacak sayfaları ana sayfaya yönlendirdim.
Bir kaç tane kalitesiz gördüğüm backlinkleri engelledim.
Siteyi tekrar gönderdim. Fakat kabul edilmedi !!! Kısacası siteyi bir ay önceki haline tekrar getirdim. Link yapısını yeniledim. Fakat kabul etmedi. Şimdi siteyi silip tekrar mı kurayım ? Bu sefer 2000 tane yazım boşa gidecek bunları tekrar tek tek girmek çok zor olacak ve bu işleri yaptığımda spamdan çıkacağımın garantisi yok yardımcı olabilecek var mı acaba ?
Tam Spamdan Kurtulmak İçin
4
●497
- 26-02-2018, 20:00:09İçerikleri güncelleme derken hocam ? 301 attığımda kesin sorun çözülür mü ?Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2018, 12:05:14Boyla çektiğim içeriklerin hepsini temizledim hocam etiketlerine kadar sildimDjstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle