• 04-09-2006, 22:22:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google Adamı Böyle Yapar İşte

    http://forum.iyinet.com/iyinet-ve-fo...ilarindan.html
  • 04-09-2006, 22:24:30
    #2
    eziknet pişman olmuş
  • 04-09-2006, 22:29:57
    #3
    mesaj tarihi : 2005-03-25, 09:24
  • 04-09-2006, 22:30:28
    #4
    harbiden bende dikkat etmemişim
    pişmanlıkları sadece laftaymış.
  • 04-09-2006, 22:37:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    iyinetadmin'in bu boş laflarına ztn herkes alıştı.Huylu huyundan vazgeçmez derler,buda o misal der der ama bir türlü yapamaz.
  • 04-09-2006, 22:41:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesaj tarihi : 2005-03-25, 09:24
    guzel bir tespit.kiniyoruz hep beraber admini
  • 04-09-2006, 22:46:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bende ne oluyor diyorum ya ; mazidemi yasıyorsun ?

    Sen yenisin galiba ; demekten kendimi alı koyamıyorum.
  • 04-09-2006, 23:12:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ben bilmiyorum ya olay ne biri acıklar mı ): niyye özür dilemiş napmış ki ? subdomain vs spma mı yaptı ?
  • 04-09-2006, 23:13:43
    #9
    affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben bilmiyorum ya olay ne biri acıklar mı ): niyye özür dilemiş napmış ki ? subdomain vs spma mı yaptı ?
    zamanında yapmış bi cahillik