Konu
Sonunda Pişman Olmuşlar
04-09-2006, 23:13:43
#9
Sabri
affetmekyok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar ben bilmiyorum ya olay ne biri acıklar mı ): niyye özür dilemiş napmış ki ? subdomain vs spma mı yaptı ?
zamanında yapmış bi cahillik