affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ben bilmiyorum ya olay ne biri acıklar mı ): niyye özür dilemiş napmış ki ? subdomain vs spma mı yaptı ?
zamanında yapmış bi cahillik