• 14-11-2017, 04:20:49
    #1


    Beyler bu kelimenin doğru olup olmadığını en iyi nasıl analiz edebilirim?

    Bu arada 5 kelime.

    EDİT: Görüşlerinizi Merak ediyorum arkadaşlar. Gerçekliği Nedir Bunun?
    Doğal aranma ile gelen bir kişi tıklayınca
    google bana bu parayı veya HATTA BUNUN BİN TL eksiğini bile verebilecek mi?
    O öd var mı google'da
  • 14-11-2017, 05:33:04
    #2
    Evet demek isterdim lakin şöyle bir durum var. O kelimede reklam verenin olması gerekmekte. Reklam gösterim payı bence neredeyse hiç yok. Rekabet oranlarını benim görüşeme göre yüksek olması daha mantıklı.
  • 14-11-2017, 05:35:44
    #3
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Beyler bu kelimenin doğru olup olmadığını en iyi nasıl analiz edebilirim?

    Bu arada 5 kelime.

    EDİT: Görüşlerinizi Merak ediyorum arkadaşlar. Gerçekliği Nedir Bunun?
    Doğal aranma ile gelen bir kişi tıklayınca
    google bana bu parayı veya HATTA BUNUN BİN TL eksiğini bile verebilecek mi?
    O öd var mı google'da
    O kelimede site acında tıklayalım bari ?
  • 14-11-2017, 05:39:39
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet demek isterdim lakin şöyle bir durum var. O kelimede reklam verenin olması gerekmekte. Reklam gösterim payı bence neredeyse hiç yok. Rekabet oranlarını benim görüşeme göre yüksek olması daha mantıklı.
    Hocam Böyle Birşey mi Bahsettiğiniz.
    Bu İyi Midir Sizce?





    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kelimede site acında tıklayalım bari ?
    İyi bi çözeyim hocam, vericek mi o parayı vermicek mi diye. Sonra ben Evvel Allah'ın izniyle onu çıkarırım. Sıkıntı yok
  • 14-11-2017, 05:42:57
    #5
    Evet bunun gibi olması daha mantıklı çünkü firmalar o kelimede reklam vermek için rekabet yapıyor. Bizzat şahit olduğum bir konu rakip siteler birbirlerini geçmek için limiti %50 artırabiliyorlar. Hatta sayfa sıralamasında daha yüksek fiyat biçebiliyor. 709 TL önerilen teklif akıllı olan o önerilen teklifin altında da verebilir. Üzerinede çıkabilir. Rekabetin yüksek olması her zaman reklam verenin çok olması demek.
    Ek olarak: google de ilk sırada çıkınca o kelimede sana reklam tıklamasında hemen verecek diye bir kural yok. Adworsun kuralları gereği ziyaretçinin kalitesine görede değişkenlik gösterebilir. 2-3 satırla anlatılacak konular değil aslında bunlar
    • Peker
    Peker bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-11-2017, 05:45:52
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bunun gibi olması daha mantıklı çünkü firmalar o kelimede reklam vermek için rekabet yapıyor. Bizzat şahit olduğum bir konu rakip siteler birbirlerini geçmek için limiti %50 artırabiliyorlar. Hatta sayfa sıralamasında daha yüksek fiyat biçebiliyor. 709 TL önerilen teklif akıllı olan o önerilen teklifin altında da verebilir. Üzerinede çıkabilir. Rekabetin yüksek olması her zaman reklam verenin çok olması demek.
    Eyvallah Hacı Abi, Çok teşekkür ederim. Yazdığını okuyunca bana da çok mantıklı geldi. Yani rekabeti az olan şey nasıl 3k verir pek aklım almadı açıkçası. O yüzden konu açma gereği duydum.
  • 14-11-2017, 05:47:15
    #7
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah Hacı Abi, Çok teşekkür ederim. Yazdığını okuyunca bana da çok mantıklı geldi. Yani rekabeti az olan şey nasıl 3k verir pek aklım almadı açıkçası. O yüzden konu açma gereği duydum.
    Kelimenin bir tanesini benimle paylaşır mısınız, deniyeyim ay sonu para gelir mi gelmez mi beraber görelim %50 )))
  • 14-11-2017, 05:49:48
    #8
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelimenin bir tanesini benimle paylaşır mısınız, deniyeyim ay sonu para gelir mi gelmez mi beraber görelim %50 )))
    ORtak iş yapmıyorum hacı abi
    Teşekkür ederim.
  • 14-11-2017, 05:50:53
    #9
    Tamam deneyin siz bizimlede paylaşın lütfen. Hepimiz bir anda zengin olalım.

    KOCA PARMAK HİKAYESİ gibi adam bir sıfır fazla kacırmış