Evet demek isterdim lakin şöyle bir durum var. O kelimede reklam verenin olması gerekmekte. Reklam gösterim payı bence neredeyse hiç yok. Rekabet oranlarını benim görüşeme göre yüksek olması daha mantıklı.
Hocam Böyle Birşey mi Bahsettiğiniz.
Bu İyi Midir Sizce?

O kelimede site acında tıklayalım bari ?
İyi bi çözeyim hocam, vericek mi o parayı vermicek mi diye. Sonra ben Evvel Allah'ın izniyle onu çıkarırım. Sıkıntı yok