Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet demek isterdim lakin şöyle bir durum var. O kelimede reklam verenin olması gerekmekte. Reklam gösterim payı bence neredeyse hiç yok. Rekabet oranlarını benim görüşeme göre yüksek olması daha mantıklı.
Hocam Böyle Birşey mi Bahsettiğiniz.
Bu İyi Midir Sizce?





raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kelimede site acında tıklayalım bari ?
İyi bi çözeyim hocam, vericek mi o parayı vermicek mi diye. Sonra ben Evvel Allah'ın izniyle onu çıkarırım. Sıkıntı yok