• 10-10-2017, 15:25:52
    #1
    Merhaba, 2 gün önce kayıt ettiğim domain tam spam cezalı çıktı. Gerekli düzenlemeleri yaparak itiraz formu oluşturdum.
    Bugün siteye ait index ve info bilgileri Google'da görünmeye başladı.
    Fakat halen panelde tam spam uyarısı görünmektedir. Herhangi bir bilgi maili de gelmedi.

    Sizce index ve info çıktığına göre düzenli olarak devam etmeli miyim?
    Yoksa gelecek cevabı bekleyerek ona göre mi hareket etmeliyim?

    Bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşların fikirlerini beyan etmesini rica ederim.
    Herkese bol kazançlar.
  • 10-10-2017, 15:40:34
    #2
    Geçen günlerde godaddy de açık arttırmadan bir domain almıştım. Sizin dediğiniz gibi spam cezalı çıkmıştı, yeniden değerlendirme isteği gönderdim, reddedildi. Ardından tekrar değerlendirme isteği yolladığımda spam kaldırıldı.
    Bu süre zarfında sitedeki eski spama neden olan linkleri "url kaldır" yöntemiyle kaldırdım. Siteye de ufak ufak 4-5 özgün makale girmiştim.
    Ben sorunumu bu şekilde atlatmıştım. Sizinki farklı da olabilir.
  • 10-10-2017, 16:32:27
    #3
    Grower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen günlerde godaddy de açık arttırmadan bir domain almıştım. Sizin dediğiniz gibi spam cezalı çıkmıştı, yeniden değerlendirme isteği gönderdim, reddedildi. Ardından tekrar değerlendirme isteği yolladığımda spam kaldırıldı.
    Bu süre zarfında sitedeki eski spama neden olan linkleri "url kaldır" yöntemiyle kaldırdım. Siteye de ufak ufak 4-5 özgün makale girmiştim.
    Ben sorunumu bu şekilde atlatmıştım. Sizinki farklı da olabilir.
    4,5 tane özgün makale ile tekrardan başvuru ile ceza kalkıyor.Bende boş siteyle başvuru gönderdim red gelmişti.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi