Merhaba, 2 gün önce kayıt ettiğim domain tam spam cezalı çıktı. Gerekli düzenlemeleri yaparak itiraz formu oluşturdum.
Bugün siteye ait index ve info bilgileri Google'da görünmeye başladı.
Fakat halen panelde tam spam uyarısı görünmektedir. Herhangi bir bilgi maili de gelmedi.
Sizce index ve info çıktığına göre düzenli olarak devam etmeli miyim?
Yoksa gelecek cevabı bekleyerek ona göre mi hareket etmeliyim?
Bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşların fikirlerini beyan etmesini rica ederim.
Herkese bol kazançlar.