• 16-05-2008, 00:19:42
    #1
    Arkadaşlar blogspot sitelerimden birini Google Add Url dan ekliyorum 1 ay geçiyor hala google de çıkmıyor.Ama xxx.com gibi domainli bir sitemi Google Add Url dan gönderiyorum 5 gün içinde çıkıyor.

    Google artık blogspot siteleri önemsemiyormu?
  • 17-05-2008, 09:15:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    google blogspotları 1 ayda da kaydetse farketmez birden seni çıkartıyor ilk sıralara ne oluyor ne bitiyor derken bakmışın 2 3 ay sonra birden düşmüşün kaç tane açtım blogspot ilk sıraya kaç tane site çıkardım sonra hepsi teker teker düştü 2.3 sırayada deil 9 10 sayfalara atıyor
  • 17-05-2008, 09:16:47
    #3
    birden çıkan birden düşer ztn bu hep böyle olmştur

    ilk sıralara çıkmanın en sağlıklı yolu backlink ve sitenin kalitesi
  • 17-05-2008, 09:17:43
    #4
    Acele etmeyin herşeyin zamanı var
  • 17-05-2008, 09:25:58
    #5
    hakkatten öyle oldu galiba
  • 17-05-2008, 11:35:03
    #6
    evet sanrım öyle oldu blogspot açtım 2 tane google addurl ye ekledim yaklaşık 2 hafta önce ve hala çıkmadı
    bloggumdan açtım ve o gün çıktı
  • 22-05-2008, 11:51:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    1 hafta geçti, indexlemiyor diye 2 tane sitemin ( benzer içerikli ) ana sayfasından link verdim gene indexlenmiyor. şaşırmış vaziyetteyim, epey uğraşmıştım :S:S
  • 22-05-2008, 12:00:49
    #8
    Misafir
    önemsencek site yapmıyorsundur
  • 22-05-2008, 12:05:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    GosuNinja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemsencek site yapmıyorsundur

    "önemsenmeyecek" bir-iki sitemin ve gördüğüm bir sürü "önemsiz" sitenin onbinlerce-yüzbinlerce indexi var.. "epey uğraştığım bir blog" diyorum okuduysan eğer.

    neden sadece yazmak için yazılıyor anlamıyorum.