GosuNinja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemsencek site yapmıyorsundur

"önemsenmeyecek" bir-iki sitemin ve gördüğüm bir sürü "önemsiz" sitenin onbinlerce-yüzbinlerce indexi var.. "epey uğraştığım bir blog" diyorum okuduysan eğer.

neden sadece yazmak için yazılıyor anlamıyorum.