• 17-03-2017, 17:15:48
    #28
    2009 dada seo bitecek deniliyordu , artık spam zorlaştı . tr de para çok az mutlaka yabancı site yapmak gerekiyor. blog site açmanın bir değeri yok daha başka siteler projeler açmak lazım para harcamak lazım...
  • 18-03-2017, 16:43:11
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zorlaşan tek şey otomason veya yazılımlar ile SEO yapılamadığıdır.

    Bunun dışında elbette'ki google yönergeleri takip edilmelidir.
    Elbette AMP veya veri işaretleme yapılmalıdır.
    Kendinize sahibinden veya daha başka bir otorite sitenin yaptıklarını referans almayın.
    (Sahibinden AMP'ye geçmek istese zaten geçer. Sadece bunun sebebi çok farklı)

    Arama motorları var olduğu sürece SEO bitemez.

    Yoksa 15 senedir bu işi yaptığı idda eden,
    6 ay önce SSL seo'ya etkisi varmı diye başlık açan ergenleri pek ciddiye almayın