Bence Google, facebook ve instagram vb sitelerden dolayı azalan reklam gelirlerinden ve tbm düşüşü sebebiyle kaçan yayıncılardan dolayı ciddi bir site kıyımına gidiyor. Bu olanları site ve yayıncı sayısını azaltmaya yönelik çaba olarak görüyorum. Zira dünyadan da rekabet kurallarını ihlal ettiğine yönelik eleştiriler her geçen gün artıyor. Microsoft a yapılan Google a da yapılabilir. Google da bunu fark edip önlemlerini almaya yönelik hareket ediyor olabilir. Bu da benim komple teorim. 😊