• 22-02-2017, 18:36:39
    #1
    Merhabalar,

    siteme 301 çektim fakat 5 gün oldu halen eski domain ile yeni domain değişmedi süre biraz erken olabilir fakat en azından ana sayfa 5 günde değişir diye tahmin ediyorum.

    2 Tane .htacess kodu gördüm.

    1-)
    RewriteEngine On 
    RewriteRule (.*) http://www.yenisite.com/$1 [R=301,L]
    2-)
    Options +FollowSymlinks
    RewriteEngine on
    ReWriteCond %{HTTP_HOST} ^(www.)?eskiadres.com$ [NC]
    ReWriteRule ^(.*)$ http://www.yeniadres.com/$1 [R=301,L]
    Ben alttakini ( 2 numarayı ) kullanıyorum acaba 1 numarada olanla değiştirsem mi bir fark var mı arasında ?
  • 22-02-2017, 18:43:23
    #2
    Alttakini kullanman daha doğru olmuş bugünler de 301 ler geç oturuyor 2 hafta sürüyor neredeyse.
  • 22-02-2017, 18:45:27
    #3
    VatanWebTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alttakini kullanman daha doğru olmuş bugünler de 301 ler geç oturuyor 2 hafta sürüyor neredeyse.
    Peki üsttekini kullansak sıkıntı olur mu yani daha önce tecrübeniz var mı hocam üstteki kod ile birde onunla denemek istiyorum da.

    Çoğu yerde o şekilde de verilmiş kod o yüzden
  • 22-02-2017, 19:14:16
    #4
    Hocam çok tecrübem oldu merak etmeyin altta ki kodu kullanmaya devam edin yada alternatif kod isterseniz bunu kullanın.

    Options +FollowSymLinks
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.eskisite.com$ [OR]
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^eskisite.com$
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.yenisite.com/$1 [R=301,L]
  • 22-02-2017, 23:23:34
    #5
    BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    siteme 301 çektim fakat 5 gün oldu halen eski domain ile yeni domain değişmedi süre biraz erken olabilir fakat en azından ana sayfa 5 günde değişir diye tahmin ediyorum.

    2 Tane .htacess kodu gördüm.

    1-)
    RewriteEngine On 
    RewriteRule (.*) http://www.yenisite.com/$1 [R=301,L]
    2-)
    Options +FollowSymlinks
    RewriteEngine on
    ReWriteCond %{HTTP_HOST} ^(www.)?eskiadres.com$ [NC]
    ReWriteRule ^(.*)$ http://www.yeniadres.com/$1 [R=301,L]
    Ben alttakini ( 2 numarayı ) kullanıyorum acaba 1 numarada olanla değiştirsem mi bir fark var mı arasında ?
    HTTP_HOST olanı kullanın nedeni ise istek gönderilen domaini belirtmek anlamına gelir. eskiadres.com a istek gidiyor ve deniliyor ki yeniadres.com a yönlendirilmiştir. 1. verdiğiniz örnekte ise Google botlarının domaini kendisinin çözmesi gerekli anlaması gerekli ki yönlendirildiğini de anlayabilsin.