VatanWebTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alttakini kullanman daha doğru olmuş bugünler de 301 ler geç oturuyor 2 hafta sürüyor neredeyse.
Peki üsttekini kullansak sıkıntı olur mu yani daha önce tecrübeniz var mı hocam üstteki kod ile birde onunla denemek istiyorum da.

Çoğu yerde o şekilde de verilmiş kod o yüzden