Yerli Arama Motoru?
108
●6.185
- 11-12-2016, 19:19:47Seo uzmanlarına gerek kalmaz böylece, çıkmak istenen sıralamaya göre belirlenen ücreti arama motoru şirketine iletip tık diye yükselme olabilir
- 11-12-2016, 19:25:24Youtube sahibi zamanında youtube satmasaydım bilmem kaç milyar dolar zarar edecektim sattım çok iyi kar elde ettim dedi youtube şuanda video arama motoru olarak aldı başını gitti google öyle bir çok arama motoru firmasını devirdi yahoo bing yandex bu 3 yerle bir etti yani daha tutmaz
Bir şeyin tutması için bir şeyler kazandırman lazım vermen lazım - 12-12-2016, 13:41:35Çin kadar olamıyoruz ona yanıyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:41:35 -->-> Daha önceki mesaj 13:39:46 --
Google hiç torpil yapmıyor öylemi? Söz öyle zannedin.akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-12-2016, 14:07:15Hocam "Çin kadar olamıyoruz ona yanıyorum." demek "ABD kadar olamıyoruz ona yanıyorum." demenin bi tık altı zatenyilmaz5453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2016, 14:22:18yerli arama motoru yapmayı düşünen ekip varsa beni de yazabilirsiniz. diğer arkadaşların tam zıttını düşünüyorum ben. yok tutmaz yok yedirmezler falan fistan...
elbet şuanki google gibi bişey olmaz yapılacak yerli arama motoru. ama başlangıcı olabilir.
google başlarda bu kadar detaylı indexlemesi yoktu sitelerin sadece meta title keywords desc alıp onlara göre listeliyordu. bir anda bu dereceye gelmedi o da..
yerli olsun sadece title den versin sonuçları hiç fark etmez kullanırım. sadece türkçe siteleri tarasın yeter. zamanla oturur. adil sıralama mı yapsın, gerek yok google bile yapmıyor onu.
kullanıcıların çoğu google açıp içine www.sahibinden.com yazıp arayan kitledir. yerli arama motorunda bunu bile yapabilse çok şeye yarar.
katılan katılmayan olabilir. yapmaya niyetli ekip varsa katılırım.
ha maddi kısmı için bişey demiyorum. böyle bişey için extra olarak baya bir maaliyette gerekir tabi ki ama devlet desteği alınabilir bu konuda da - 12-12-2016, 14:38:03kardeşim keşke herkes senin gibi düşünse şu an çok daha iyi yerlere gelirdik madem katkıda bulunmak istiyorsun seni not ediyorumKayipSakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle