yerli arama motoru yapmayı düşünen ekip varsa beni de yazabilirsiniz. diğer arkadaşların tam zıttını düşünüyorum ben. yok tutmaz yok yedirmezler falan fistan...
elbet şuanki google gibi bişey olmaz yapılacak yerli arama motoru. ama başlangıcı olabilir.
google başlarda bu kadar detaylı indexlemesi yoktu sitelerin sadece meta title keywords desc alıp onlara göre listeliyordu. bir anda bu dereceye gelmedi o da..
yerli olsun sadece title den versin sonuçları hiç fark etmez kullanırım. sadece türkçe siteleri tarasın yeter. zamanla oturur. adil sıralama mı yapsın, gerek yok google bile yapmıyor onu.
kullanıcıların çoğu google açıp içine
www.sahibinden.com yazıp arayan kitledir. yerli arama motorunda bunu bile yapabilse çok şeye yarar.
katılan katılmayan olabilir. yapmaya niyetli ekip varsa katılırım.
ha maddi kısmı için bişey demiyorum. böyle bişey için extra olarak baya bir maaliyette gerekir tabi ki ama devlet desteği alınabilir bu konuda da
kardeşim keşke herkes senin gibi düşünse şu an çok daha iyi yerlere gelirdik madem katkıda bulunmak istiyorsun seni not ediyorum