Demek Google'dan daha iyi algoritma yazarız ?
evet, çok daha iyisini yazmamız mümkün. google sonuçları çok absürt ve manipüle edilebiliyor.
hocam orada da bir çok Türk mühendis çalışıyordur neden olmasın ki.
kesinlikle. zaten bu yüzden türkiye kaybediyor. Elimizdeki güçlü, bilgili adamları ABD ye kaptırıyoruz. Mesela, bilgisayar mühendisi olan bir yakınım ABD de microsoft ta çalışıyor, neden türkiye çalışmıyor derseniz; tr de bu alanda güçlü firma yok, devlet desteği de hiç yok. Böyle olunca beyin göçü oluşuyor ve hep "neden yerli arama motoru yok, yerli yazılımlar yok" diye tartışıyoruz.