yasina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir aksilik olmaz ise bende bu pazar günü katılacağım.
OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbulda olsam katılırdım arkadaşlar ama malesef istanbulda ikamet etmiyorum.

bol bol eğlenin bari benim yerime de.
@yasina tabii bekliyoruz sizleri de .

@OnurTürk üstat başka zamana sözünüzü aldım o halde. Kesinlikle diğerine bekliyorum .

Saygılarımla.