Bir aksilik olmaz ise bende bu pazar günü katılacağım.
istanbulda olsam katılırdım arkadaşlar ama malesef istanbulda ikamet etmiyorum.
bol bol eğlenin bari benim yerime de.
@yasina tabii bekliyoruz sizleri de

.
@OnurTürk üstat başka zamana sözünüzü aldım o halde. Kesinlikle diğerine bekliyorum

.
Saygılarımla.