• 16-11-2016, 00:57:59
    #1
    Merhaba daha önce sorulmuştur belki ama şimdi başıma geldi.
    Bir eleman benim sitemdeki bazı yazıların içeriklerini kopyalamış kendi sitesine yapıştırmış (blog tarzı bir site.) ama kötü niyetli değil gibi. kaynak olarak benim sitemin linkini de vermiş. Bu bana artı mı olur eksi mi.
  • 16-11-2016, 01:06:46
    #2
    Pavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba daha önce sorulmuştur belki ama şimdi başıma geldi.
    Bir eleman benim sitemdeki bazı yazıların içeriklerini kopyalamış kendi sitesine yapıştırmış (blog tarzı bir site.) ama kötü niyetli değil gibi. kaynak olarak benim sitemin linkini de vermiş. Bu bana artı mı olur eksi mi.
    size yararı olurda, bunun neresi kritik yaa?

    arkadaşım zaten herkes cevabını bildiği sorulara katkıda bulunmaya çalışıyor. şöyle saçma sapan başlık atmayın lütfen. nasıl başlık atılacağını hala öğrenemediniz mi?
  • 16-11-2016, 01:07:44
    #3
    Tamamen artısı olur,sitenin otoritesi artar.
  • 16-11-2016, 04:26:23
    #4
    Bu kadar kritik bir soruyu cevaplamaya ne bilgim yeter ne de ömrüm. Ben pas diyorum memedali bey
  • 16-11-2016, 11:08:43
    #5
    Bu durum sitenizin otoritesinin artmasına yardımcı olacaktır.

    Fakat kaynak belirten sitenin ne türde bir site olduğu kişisel düşüncem; önemlidir.
  • 16-11-2016, 16:47:00
    #6
    O kadar kritik ki, kısır döngüye girdim, bir türlü çıkamıyorum, döngü ne zaman tamamlanır bilemiyorum, mubarek halka filmine döndü. Girem halkanın içine de çıkmayayım diyorum hazır dolarda tırmanırken halkanın içinde rahat rahat kaybolurum.
  • 16-11-2016, 16:52:25
    #7
    hep ukala dolu burası adam yeni üye olmuş belki bilmiyor adama yerin dibine sokmuşsunuz bu adam bir daha kendine güvenerek soru sorarmı sizce?
  • 16-11-2016, 17:11:33
    #8
    Artısı olur size.
  • 16-11-2016, 17:12:57
    #9
    Julwi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep ukala dolu burası adam yeni üye olmuş belki bilmiyor adama yerin dibine sokmuşsunuz bu adam bir daha kendine güvenerek soru sorarmı sizce?
    Hocam yeni ise biraz konuları araştırma zahmetine girer ve bu durum ortaya çıkmaz, ukala dediğiniz kişilerin hakkında ne kadarda cömertsiniz, siz sanırım hiç ukala değilsiniz, çok iyi bir insan ve inanılmaz dürüstsünüz, neyseki sizin gibi dürüst insanlar var, yoksa tüm r10 ahalisi ne kadarda ukala olurdu.