Merhaba daha önce sorulmuştur belki ama şimdi başıma geldi.
Bir eleman benim sitemdeki bazı yazıların içeriklerini kopyalamış kendi sitesine yapıştırmış (blog tarzı bir site.) ama kötü niyetli değil gibi. kaynak olarak benim sitemin linkini de vermiş. Bu bana artı mı olur eksi mi.
size yararı olurda, bunun neresi kritik yaa?
arkadaşım zaten herkes cevabını bildiği sorulara katkıda bulunmaya çalışıyor. şöyle saçma sapan başlık atmayın lütfen. nasıl başlık atılacağını hala öğrenemediniz mi?