Merhaba daha önce sorulmuştur belki ama şimdi başıma geldi.
Bir eleman benim sitemdeki bazı yazıların içeriklerini kopyalamış kendi sitesine yapıştırmış (blog tarzı bir site.) ama kötü niyetli değil gibi. kaynak olarak benim sitemin linkini de vermiş. Bu bana artı mı olur eksi mi.