İpucu: Böyle önemli bir şeyi daha yeni öğreniyorum! - Sayfa 2 - R10.net
  • 20-10-2016, 23:42:26
    #10
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı
    Merhabalar,
    arkadaşlar zaten seo konusunda tecrübeli arkadaşlar bilir, ama benim gibi bilmeyen arkadaşlar da var olduğu için açtım bu konuyu.
    Bir de kendimi, webmaster sanardım yani webmasterim de ben bildiğim acemiymişim yahu Godaddy'nin meşhur bir kampanyası var hani, 2.20 TL den domaini veriyorlar bir de senelik hosting 35 TL. sakın ha!!! sakın bulaşmayın!! tek ip üzerinden yüzlerce hatta belki binlerce web sitesi tutuyorlar ondan sonra vay efendim hitlerim niye artmıyor? yahu böyle bir rezalet olur mu ya? tek ip üzerinden yüzlerce site ne demek? sıralamalarda var ya ilk 2000'e bile girmiyordu sitem! sanal sunucu kiraladım 2-3 tane de ip aldım. zaten sunucuyu aldıktan sonra ek ip almak kolay fazla pahalı falan da değil. neyse efendime söyleyeyim, boşta olan bir domaine kurdum wordpressi deneme amaçlı (şu an ilgilenmeye vaktim olmadığı için) kurdum botu atıyorum bot kategorisi "rüya tabirleri" olsun. 1500 içerik çekti. daha bir saat sonra bir baktım 1.5k index ertesi gün baktım alexa, 4M rank belirlemiş. ve ben bugüne kadar hiç, siteyi kurduğum ilk gün hit alabilmiş bir insan değildim
    çok mutluyum yahu! bunu öğrendiğim için kutlama yapmak adına 4-5 bira istedim sigara eşliğinde kutlayacağım bunu!!

    sanal sunucu kiraladım diyorunuz hocam paylaşımsız herelde bu değil mi? sadece sizin sitenize özel nereden aldınız ve memnunmusunuz benimlede paylaşabilrmisiniz aldığınız yeri fiyatları nasıl? Teşekkürler iyi çalışmalar.
  • 20-10-2016, 23:50:18
    #11
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı
    kesinlikle katılmıyorum.
    bizzat test ettim onayladım aga. Sen öyle düşünüyorsan o senin kararın bir şey diyemem ama, farklı ip adreslerine kurduğum sitelerden daha açtığım ilk gün garanti 50-100 tekil hit alıyorum.
    botla çekilen 1500 kopya içerik, nasıl 1 saatte index aldı? içerikler nerden çekildi direk kopya mıydı? yoksa üzerinde editleme vs var mı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:50:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:48:02 --

    bir de onun dışında ip konusunda da; yeni kurulan bir sitenin, domain uzatılma süresi bile o siteye google'ın güvenini artırıyor, bunu çoğu insan farketmiştir. dns'lerin ve ip'nin özel olması da güveni artırır, yeni bi site için.
    ceng
  • 21-10-2016, 01:09:05
    #12
    Nukrox adlı üyeden alıntı
    botla çekilen 1500 kopya içerik, nasıl 1 saatte index aldı? içerikler nerden çekildi direk kopya mıydı? yoksa üzerinde editleme vs var mı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:50:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:48:02 --

    bir de onun dışında ip konusunda da; yeni kurulan bir sitenin, domain uzatılma süresi bile o siteye google'ın güvenini artırıyor, bunu çoğu insan farketmiştir. dns'lerin ve ip'nin özel olması da güveni artırır, yeni bi site için.
    konuların hepsi kopya.
    sadece, etiketler (keyword finder) mı nedir tam hatırlamıyorum adını google'da konu ile ilgili en çok aranan etiketleri otomatik ekliyordu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:04:30 -->-> Daha önceki mesaj 01:02:32 --

    ceyhunakturk adlı üyeden alıntı
    sanal sunucu kiraladım diyorunuz hocam paylaşımsız herelde bu değil mi? sadece sizin sitenize özel nereden aldınız ve memnunmusunuz benimlede paylaşabilrmisiniz aldığınız yeri fiyatları nasıl? Teşekkürler iyi çalışmalar.
    https://www.r10.net/vps-hosting/14938...iyatlarla.html

    bu kadar ucuz fiyatlara çok iyi hizmet sağlıyorlar gerçekten.
    tavsiye ederim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:09:05 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:30 --

    Moonweb adlı üyeden alıntı
    Bu konuda biraz fikirler ortaya koyulsa ne güzel olur.
    Takipteyim.

    Ek olarak soru: Sizce kurulmuş bir sitenin sonradan özel ip olarak değiştirilmesinin etkisi nasıl olur?
    Bunu r10'da bir ben bilmiyorum sanıyordum, meğerse burada arkadaşların meraklı sorularından anladığım kadarıyla, benim gibi yeni duyan çok arkadaş varmış.

    Ek olarak sorduğun soruya da cevap vereyim,
    Etkisi olur hemde çok iyi olur hocam.

    Godaddy gibi tek ip üzerinden yüzlerce web sitesi barındıran hosting firmalarındaki sitelerin (birçoğu) o kadar rezalet hitler alıyor ki o emeğe yazık! her site için farklı ip bundan sonra...
  • 21-10-2016, 01:12:37
    #13
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı
    konuların hepsi kopya.
    sadece, etiketler (keyword finder) mı nedir tam hatırlamıyorum adını google'da konu ile ilgili en çok aranan etiketleri otomatik ekliyordu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:04:30 -->-> Daha önceki mesaj 01:02:32 --



    https://www.r10.net/vps-hosting/14938...iyatlarla.html

    bu kadar ucuz fiyatlara çok iyi hizmet sağlıyorlar gerçekten.
    tavsiye ederim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:09:05 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:30 --



    Bunu r10'da bir ben bilmiyorum sanıyordum, meğerse burada arkadaşların meraklı sorularından anladığım kadarıyla, benim gibi yeni duyan çok arkadaş varmış.

    Ek olarak sorduğun soruya da cevap vereyim,
    Etkisi olur hemde çok iyi olur hocam.

    Godaddy gibi tek ip üzerinden yüzlerce web sitesi barındıran hosting firmalarındaki sitelerin (birçoğu) o kadar rezalet hitler alıyor ki o emeğe yazık! her site için farklı ip bundan sonra...
    Kısa sürede deneme yapacağım ama yeni bir site için mi denesem yoksa eski ve hitli bir site için mi onda kararsız kaldım açıkçası.
    Bayan Eğitimci Yazardan İçerik Hizmeti
  • 21-10-2016, 02:01:45
    #14
    Moonweb adlı üyeden alıntı
    Kısa sürede deneme yapacağım ama yeni bir site için mi denesem yoksa eski ve hitli bir site için mi onda kararsız kaldım açıkçası.
    Yeni bir site için dene ki, tam teşekküllü bir test yapabilesin.
    ping, imleme, ve arada sosyal medya hesaplarını da kullanmayı unutmazsan daha hızlı sonuç elde edersin. Hiç olmadı, en azından twitter kullan sadece.
  • 21-10-2016, 02:13:48
    #15
    peki ya aynı ip bloğunda bulunduğunuz kaliteli siteler varsa ? Bu açıdanda bakmak lazım diye düşünüyorum
    dijital pazarlama ajansı
  • 21-10-2016, 02:40:18
    #16
    keboozgur adlı üyeden alıntı
    peki ya aynı ip bloğunda bulunduğunuz kaliteli siteler varsa ? Bu açıdanda bakmak lazım diye düşünüyorum
    O açıdan bakmak lazım da, işimizi şansa veya ihtimale mi bırakacağız?
    kaliteli sitelerden medet ummaya gerek yok, kalite biz olalım.
  • 21-10-2016, 03:27:11
    #17
    Seo'nun ip ile ne alakası var ? Aynı sunucuda tek ipte barındırdığım 10 farklı sektördeki sitemlerim

    dizi izle
    film izle
    haberler
    magazin

    ve bir çok popüler kelimede ilk sayfada bence senin daha çok şey öğrenmen gerek.
  • 21-10-2016, 04:45:42
    #18
    Plushaberler adlı üyeden alıntı
    Seo'nun ip ile ne alakası var ? Aynı sunucuda tek ipte barındırdığım 10 farklı sektördeki sitemlerim

    dizi izle
    film izle
    haberler
    magazin

    ve bir çok popüler kelimede ilk sayfada bence senin daha çok şey öğrenmen gerek.
    350 tekil hite sahip bir sitenin, özel ip adresine taşındıktan 10-15 günden daha kısa sürede, 3500-4500 arası tekil ziyaretçiye ulaşması tamamen tesadüf mü diyorsun yani?