• 03-05-2008, 21:35:41
    #37
    "Her çıkışın bir inişi vardır"
  • 03-05-2008, 21:42:43
    #38
    ya arkadaşlar ben de felaket korktum ya hitim şuan tabanda bakıyorum sandbox falan değil ama hitlerim felaket düştü...bu sorun tek bende değilmiş şimdi bu forumu okudum içim rahatladı.Allah sizden razı olsun yaa neticede kader ortağıyız işte çekemeyenler çıksa da arada bir sonuçta burada bulunuyorsak hepimizin amacı aynı..ve yardımlaşmak çok güzel bişi yaa inşallah hitler eski haline döner müthiş üzülüyorum geçer dimi
  • 03-05-2008, 22:31:02
    #39
    bilgeis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar ben de felaket korktum ya hitim şuan tabanda bakıyorum sandbox falan değil ama hitlerim felaket düştü...bu sorun tek bende değilmiş şimdi bu forumu okudum içim rahatladı.Allah sizden razı olsun yaa neticede kader ortağıyız işte çekemeyenler çıksa da arada bir sonuçta burada bulunuyorsak hepimizin amacı aynı..ve yardımlaşmak çok güzel bişi yaa inşallah hitler eski haline döner müthiş üzülüyorum geçer dimi
    tam olarak diyemeyiz. illa bu dönemde bütün herkesin hiti düşecek değil yaa internete giren sayısı aynı, arama yapan sayısı arttı peki bu ziyaretçiler nerede başka sitelere gitti sizin sitenize değilde başka siteye gidiyor.

    dalgalanma kalıcı veya geçici olabilir bu yüzden genellemede yapılamaz mesala benim siteleriminde hiti arttı
  • 05-05-2008, 04:36:08
    #40
    Üyeliği durduruldu
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aytuggg 'a söylesinler kurtarır
    aytug kendını kurtarsın 2 sıtemı verdım bırı sandbox bırısınde dusus var
  • 05-05-2008, 23:59:32
    #41
    aynı durum benim sitelerimden birkaçında da var eski siteler genellikle en geç 2 hafta içersinde düzeliyor yeni siteler 1 ayı buluyor tabi bunlar önceden başıma geldiği için söylüyorum şimdi aynı şey olur demiyorum
  • 06-05-2008, 00:14:33
    #42
    Üzüldüğümü söyleyemem.
  • 09-05-2008, 22:36:08
    #43
    Üyeliği durduruldu
    cikmis sandboxtan
  • 09-05-2008, 22:36:58
    #44
    bende sandboxtayım
  • 09-05-2008, 23:08:10
    #45
    Platin üye
    geçmiş olsun ne diyelim