ya arkadaşlar ben de felaket korktum ya hitim şuan tabanda bakıyorum sandbox falan değil ama hitlerim felaket düştü...bu sorun tek bende değilmiş şimdi bu forumu okudum içim rahatladı.Allah sizden razı olsun yaa neticede kader ortağıyız işte çekemeyenler çıksa da arada bir sonuçta burada bulunuyorsak hepimizin amacı aynı..ve yardımlaşmak çok güzel bişi yaa inşallah hitler eski haline döner müthiş üzülüyorum geçer dimi