• 03-05-2008, 20:30:18
    #82
    Freebet arkadaşım, yazın için tşkr ederim.

    Peki, sana bir soru: Yüksek PR'li yorumların olduğu sayfalardan alınan Followlu yorum linkleri için ne dersin?

    Gerçekten işe yarıyor mu?? Ben pek bir etkisini göremedim de!
  • 03-05-2008, 20:31:50
    #83
    Herkesin gorusune saygi duyalim adam google aptal bir makinadir diyorsa o makina onun icin aptaldir bunu biz degistiremeyiz, zaten de degistrimeye calismamalayiz.
    Tebrikler diyorum ben. Pagerank cok onemli bir sey, en azindan para kazandiriyor. umarim maximum derecede para da yaparsin bu pr7 ile. Bunu galiba en iyi bir toplist yaparak saglayabilirsin. Yaparsan haberimiz olsun biz de alalim bir kac link.
  • 03-05-2008, 21:10:33
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Bu makaleden sonra link satışları patlayacak

    PR6 link satışı yapılır

    NOT : Makalede de demişsiniz PR satışı ile işiniz yoksa boşverin diye. en önemli nokta bence burası. PR hiç bi işe yaramıyor bence. Düşükler daha yukarıda oluyor :S

    Mesela bu arkadaşımızın sıralamasında nasıl bi değişiklik olmuş? Her aramada çok üstlerde mi?
  • 03-05-2008, 21:16:42
    #85
    konuyu arkadaşa katılıyorum söylediklerinin hepside doğrudur. bizzat kendimde biliyorum o yüzden rekor kıramadım ama 0 domaini 2 ayda 6 yaptığım zamanlar oldu
  • 03-05-2008, 21:18:49
    #86
    digiklan ağzına sağlık iyi yazmışsın.. + rep verdim
  • 03-05-2008, 21:36:45
    #87
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Webmaster için başarı yüksek pagerank değerine sahip olmak değildir. Yüksek hit sayısına sahip olmak da değildir. Hedef kitleden gelen yüksek hit sayısına sahip olmaktır.
    repini verdim
  • 03-05-2008, 22:01:33
    #88
    bu yazıdan açıkcası birşey anlamadım desem güler misiniz ama okudum okudum okumam gereken kısım sadece alttaki son 4 satır mıydı ? ya şuna kısaca backlink desek olmuyor mu ? işin özü aldığınız backlinkler ve sitenizden çıkan backlinkler mi ? ok öyle deyin o zaman kısa ve öz

    bu ip ucu için çok teşekkürler bakalım deneyeceğim umarım işe yarar.2 aylık domanimi pr 2 yapabildim ancak.sonraki güncellemede pr 4 için bu yazıdan güç alacağım


    edit: ben de başarılı sayılabilir miyim ? 2 ay gibi kısa bir sürede hedef kitleme ulaştım ve pr falan hak getire max 10.000 tekili vurduğum oldu.başarı pr ya da tekilde değil diyenlere göre acep ben de azcık başarılı sayılır mıyım daha çookk işim var çok acemiliğim ne zaman geçer ki
  • 03-05-2008, 22:09:50
    #89
    google dediğiniz şey aptal bir makinadan ibarettir : Bencede öyle sadece google ı yönetenler akıllıdır... makale çok güzel... özgün içerik diyorlar sanki google senin sitende yazdığın yazıyı okuyor çok güzel olmuş 10 numara al sana bir pr daha,makina bu senin yazdığın yazıyımı okuycak birde senin yazdığın yazıyı senmi yazdon diye internetteki tüm sitelere bakıp sana gerimi dönücek...
    pr8 linki nereden aldın ?
    boş domainimde hemen başlıyorum...
  • 03-05-2008, 22:11:38
    #90
    Sadece backlinke bağlamayalım. Bir sitede 156 backlink verilmiş ve yaklaşık konu kaynaklarını göstermek için dışarı verilen 1500e yakın çıkış linki ile pr4 oldu. Nerde giriş çıkış psikolojisi ?

    Varsayılan özellikler ön planda bence
    Güncellik
    Özgün Yazılar
    Ziyaretçi Potansiyeli (sitede geçirdiği zaman)

    Backlink önemsiz demiyorum ama herşeyi ona bağlamakta anlamsız kalmıyor mu