bu yazıdan açıkcası birşey anlamadım desem güler misiniz

ama okudum okudum okumam gereken kısım sadece alttaki son 4 satır mıydı ? ya şuna kısaca backlink desek olmuyor mu ? işin özü aldığınız backlinkler ve sitenizden çıkan backlinkler mi ? ok öyle deyin o zaman kısa ve öz
bu ip ucu için çok teşekkürler bakalım deneyeceğim umarım işe yarar.2 aylık domanimi pr 2 yapabildim ancak.sonraki güncellemede pr 4 için bu yazıdan güç alacağım
edit: ben de başarılı sayılabilir miyim ? 2 ay gibi kısa bir sürede hedef kitleme ulaştım ve pr falan hak getire max 10.000 tekili vurduğum oldu.başarı pr ya da tekilde değil diyenlere göre acep ben de azcık başarılı sayılır mıyım

daha çookk işim var çok acemiliğim ne zaman geçer ki