yenibilgi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

404 mantığı bende şu şekilde oluştu, vakti zamanında bu foruma üye değildim ama takip ediyordum. Büyük haber siteleri manuel spam cezası aldı. Sayfaları temizlediler ve 404 oluşmaması için ana sayfaya yönlendirdiler.
O zamandan sonra ben de yönlendirmeye başladım. Aslında normalde no-index yeterli olacaktır.