yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
söylüyorum söylüyorum kimseye anlatamıyorum bunları burda birkaç kişi görüp bilgi edinecek ama hit getirdiği düşüncesiyle herkes yaygın olarak kullanmaya devam ediyor. her noktasına katılıyorum yorumunuzun.

sadece 404 sayfalarını anasayfaya yönlendirmek yerine 404 sayfalarınada noindex verilirse daha uygun olacağı görüşündeyim.
Merhaba, bana katılmanıza çok sevindim!

404 mantığı bende şu şekilde oluştu, vakti zamanında bu foruma üye değildim ama takip ediyordum. Büyük haber siteleri manuel spam cezası aldı. Sayfaları temizlediler ve 404 oluşmaması için ana sayfaya yönlendirdiler.

O zamandan sonra ben de yönlendirmeye başladım. Aslında normalde no-index yeterli olacaktır.