• 30-04-2008, 12:33:50
    #10
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kısmı bulamadım forumhome templatemde ,
    verdiğin site linkinde başka meta taglar gözüküyor sanırım.
    ya işte senin meta oluşturucu olarak kullandığın yada girdiğin bir şeyler var, orada bir şeyler kurcalamışsınız. neyse o düzeltmeniz lazım. forumhome da olmayabilir, vbseo kullanmadım ancak oradan da meta ayarı yapılıyor olması lazım. anlayan biri ile elden geçirin...
  • 30-04-2008, 12:35:36
    #11
    Peki teşekkür ederim zoints tags yada vbseodan olabilir ben bi kurcalayim, fakat o verdiğin linkde neden o taglar var anlamadım hala çünkü onları sitenin ilk açıldıgında falan kullanıyordum sanırım..
  • 30-04-2008, 12:39:43
    #12
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki teşekkür ederim zoints tags yada vbseodan olabilir ben bi kurcalayim, fakat o verdiğin linkde neden o taglar var anlamadım hala çünkü onları sitenin ilk açıldıgında falan kullanıyordum sanırım..
    valla kendi sitelerimde direk güncel veriyor sonuçları, sende öyle vermesinin bir nedeni vardır illa ki... vbseo, vbulletin seçenekleri buralara bak bakalım hangisini kullanıyorsunuz. oralardan düzenleme yaparsınız. ek olarak description maks. 200 karakter keyword maks. 20 kelime olsun.
  • 30-04-2008, 12:42:58
    #13
    buldum hatayı smf den kalma taaaaaaaaaaa 6-7 ay önce den kalma bir hata yeni fark ettim.
    Moderatör alımı kategorisinin açıklamasına ben bu meta tag kodu falan girmişim kaynagı göster deyince buldum şimdi düzelttim.
    Fakat o dedigin 2 tagları görüyor o sitede, onun yerinde buldum vbulletin ayarlarından Genel ayarlardan yapılıyor. O zaman Forumhome templatesindeki tagları sileyim ben ayarlardan yazayım.?
  • 30-04-2008, 12:46:04
    #14
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buldum hatayı smf den kalma taaaaaaaaaaa 6-7 ay önce den kalma bir hata yeni fark ettim.
    Moderatör alımı kategorisinin açıklamasına ben bu meta tag kodu falan girmişim kaynagı göster deyince buldum şimdi düzelttim.
    Fakat o dedigin 2 tagları görüyor o sitede, onun yerinde buldum vbulletin ayarlarından Genel ayarlardan yapılıyor. O zaman Forumhome templatesindeki tagları sileyim ben ayarlardan yazayım.?
    zaten forumhome tempine neden ayrıca yazdınız onu anlamadım? hocam vb nin kendi ayarları ile kullanmanız yeterli... ayrıca ek kod girmenize gerek yok.
  • 30-04-2008, 12:52:53
    #15
    faantastic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten forumhome tempine neden ayrıca yazdınız onu anlamadım? hocam vb nin kendi ayarları ile kullanmanız yeterli... ayrıca ek kod girmenize gerek yok.
    Bu siteden vbulletinden anlayan birisi yaptı onu bende biliyordur diye birşey demedim teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Fazla birşey yok değilmi o tagların oldugu kısımda şuan tekrar düzenledim bakabilirmsiiniz?
  • 30-04-2008, 14:24:51
    #16
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteden vbulletinden anlayan birisi yaptı onu bende biliyordur diye birşey demedim teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Fazla birşey yok değilmi o tagların oldugu kısımda şuan tekrar düzenledim bakabilirmsiiniz?
    <!-- META Tags generated by http://submitexpress.com/metatag.html -->
    hocam bu code nereden geliyor? siz vbseo kullanıyorsunuz, inanın hiçbir ekstra müdaheleye ihtiyacınız yok, vbseo+vbulletin ayarları yeterli size. bende zoints olmasına rağmen ekstra kod falan eklemeden pr3+pr3+pr4 çıkardım 3 forum sitesinden. siz güncelliğinizi koruyun, kopy paste konu yerine orjinal konular basın, link değişimlerini direk değilde çaprazlama olarak forumlarla yapın, zamanla gerek hit gerek pr olarak dönüşümü olur size. spam olarak algılanmayın yeter size. keywordsleri 200 karakterden fazla, descriptionları da 20 kelimeden fazla kullanmayın. içeriğinizle alakalı kelimeler kullanın. link değişimlerini de bu kelimeler üzerine yapın. Sadece anasayfanıza değil, aynı zamanda zamanla alt sayfalarınıza da link almaya bakın. dönüşüm güzel olacak. Ek olarak şu konularıda inceleyin faydası olacaktır bilgilerin;
    https://www.r10.net/meta-tag/150366-m...imization.html
    https://www.r10.net/meta-tag/142720-m...-ipuclari.html

    Ayrıca geçen mesajlarımda unutmuşum zirve100 ün güzel bir sayfası var;
    Future Pagerank

    buradan site metalarınızı analiz ettirin, orada daha açık görünüyor neleri düzeltmeniz gerektiği...
  • 30-04-2008, 16:50:32
    #17
    Sitemi gerekenden fazla şekilde güncel tutmaya çalışıyorum çünkü başka sitem yok bu şekilde ilgilendiğim şuan varsa yoksa bu site üzerindeyim. Orjinal konuları nasıl bulabilirim nasıl yapabilirim bu konu hakkında biraz bilgi verirmisiniz. Ve bunuda elimden geldiği kadar yapıyorum.
    Link değişimlerinide çapraz harici yapmıyorum.
    Verdiğiniz linkler için teşekkürler . forum homeden title hariç kalanını kaldırdım birde google doğrulama kodu hariç.
  • 30-04-2008, 17:17:02
    #18
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitemi gerekenden fazla şekilde güncel tutmaya çalışıyorum çünkü başka sitem yok bu şekilde ilgilendiğim şuan varsa yoksa bu site üzerindeyim. Orjinal konuları nasıl bulabilirim nasıl yapabilirim bu konu hakkında biraz bilgi verirmisiniz. Ve bunuda elimden geldiği kadar yapıyorum.
    Link değişimlerinide çapraz harici yapmıyorum.
    Verdiğiniz linkler için teşekkürler . forum homeden title hariç kalanını kaldırdım birde google doğrulama kodu hariç.
    zirve100 de ki analize göre artık nominal değerleri tutturursunuz hocam metalarda. orjinallik şöyle ki, başka forumlarda indexlenmiş konuları kendi forumunuza aynen almanızın hiçbir faydası olamaz size. Ancak 100 cümlelik bir metinde bu metne 2-3 cümle eklerseniz kendiniz, o zaman faydasını görürsünüz. + ilk indexlenme de önemli bence. yani bir konu var siz açtınız ilk olarak sizde google indexledi, daha sonra konuyu başka siteler aldı sizden aynen açtılar. onlar kopya site, spam olarak algılanırken siz orjinal bir site gibi düşünülebilirsiniz. her zaman güncellikte ilk olmaya çalışın. benim izlediğim politikalar bu şekilde...