zaten forumhome tempine neden ayrıca yazdınız onu anlamadım? hocam vb nin kendi ayarları ile kullanmanız yeterli... ayrıca ek kod girmenize gerek yok.
Bu siteden vbulletinden anlayan birisi yaptı onu bende biliyordur diye birşey demedim teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Fazla birşey yok değilmi o tagların oldugu kısımda şuan tekrar düzenledim bakabilirmsiiniz?