• 10-08-2016, 19:30:25
    #10
    Adwordsmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ın algoritma guncellemeleri ile ilgili yayınladığı makaleleri takip edebilirsiniz.
    Elbette takip ediyorum. Ancak hiçbir makalede title kısmında site isminiz yazsın diye bir ibare göremedim. Bu tercih meselesidir. Her iki kullanım da doğrudur. Ben niye kullanıyorsunuz demedim. Ancak kullanılmaması bir hata yada yanlış değildir. Bunu bu şekilde yansıtmanın da bir anlamı yok.
  • 11-08-2016, 22:54:09
    #11
    Markalaşma açısından çok onemli. Mesela marka adı asdfshs ise bunu ilk başlarda aradığınızda asd mi demek istersiniz diye sonuç çıkar
    Ama marka ismi title da geçerse daha çabuk Google sizin markaniz tanımaya başlar.

    En basitinden buna kesinlikle faydası olacaktır.
  • 13-08-2016, 12:37:38
    #12
    Bence markalaşma için site ismimizin title'da bulunmasın pek mantığı yok gibi, markalaşmak istiyorsak site ismimizin farklı yerlerde geçmesi gerekir diye düşünüyorum.