Google ın algoritma guncellemeleri ile ilgili yayınladığı makaleleri takip edebilirsiniz.
Elbette takip ediyorum. Ancak hiçbir makalede title kısmında site isminiz yazsın diye bir ibare göremedim. Bu tercih meselesidir. Her iki kullanım da doğrudur. Ben niye kullanıyorsunuz demedim. Ancak kullanılmaması bir hata yada yanlış değildir. Bunu bu şekilde yansıtmanın da bir anlamı yok.