Spam yedik ama webmaster tools bildirimi gelmedi.
8
●529
- 19-01-2016, 15:39:54Merhaba arkadaşlar daha önceden manual spam yemiştim. Webmaster toolsdan bildirim geliyordu bir şekilde spamdan çıkartıyorduk Cumartesi günü kelimesinde 1. sırada olan sitelerimiz spam yedi sıralamadan kayboldu ancak webmaster toolsdan bildirim gelmedi. Böyle durum yaşanlar oldu mu ?
- 19-01-2016, 16:33:21seoizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlarınız için teşekkürler dediğiniz gibi bekliyorum. Ancak belirteyim. Webmaster toolsa hiç bi bildirim gelmedi. Manual işlemlere tıkladığımda boş gözüküyor. bazı arkadaşlar geri dönüş bildirimi olarak anlamasıncalvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2016, 16:41:06Hocam güncelleme esnasında yada hemen sonrasında bildirimlerin gelmesi bir hayli gecike bilmekte.Manuel sapam olduğundan emin iseniz siz bildirime beklemeden link temizliği yapmanızı tavsiye ederim.tam yada manuel spam olup olmadığını site infosu ile kontrol edebilirsiniz.Geçmiş olsun kolay gelsin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2016, 16:59:19Yorumun için çok teşekkür ederim. İnfosunda yada indexlerde problem yok. Çok link verdiğimiz sitede değil tamamen organik Daha önceki spam olayında yaşanan aynı problemler yani %90 yine spam yedi ama bildirim yokmertcan8043 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2016, 17:05:27Hocam manuel spam da site infosu silir yada bizimkiler hep silindiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam spamda ise bırakın infoyu tek bir indexli sayfası kalmaz.İnfo duruyor ise dalgalanma olabilir.
- 19-01-2016, 17:54:05İndexler ve info duruyorsa manuel işlem değildir aynı olay 31 aralıkta başıma geldi diğer 301 li siteler tam spamdı indexler filan silinmişti buda oyle oldu heralde diye beklerken normalde 2-3 günde indexler siliniyor aradan 20 gün geçti ne indexler silindi nede webmastera mesaj geldi 50k site birden 1-2 k lara düştü tüm kelimelerden kayboldu bakalım 5-6 gün once 301 attım ne olacak.