Merhaba arkadaşlar daha önceden manual spam yemiştim. Webmaster toolsdan bildirim geliyordu bir şekilde spamdan çıkartıyorduk Cumartesi günü kelimesinde 1. sırada olan sitelerimiz spam yedi sıralamadan kayboldu ancak webmaster toolsdan bildirim gelmedi. Böyle durum yaşanlar oldu mu ?