• 25-05-2008, 13:04:07
    #10
    bunların hepsine kaydolursam sandbox olma olasılığım %100 dür herhalde başlıyım yavaştan ama
  • 30-05-2008, 22:50:05
    #11
    Paylaşım için teşekkürler.
  • 05-07-2008, 14:34:39
    #12
    paylaşımız için tşk ederim
  • 06-07-2008, 10:00:34
    #13
    Takao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunların hepsine kaydolursam sandbox olma olasılığım %100 dür herhalde başlıyım yavaştan ama
    hepsine bir seferde bile kayıt yapsan sandbox olacagını sanmıyorum .Onay süreleri farklı hepsinin 6 ay sonra gelen bile oluyo
    iletiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bu gönderdikleri aktivasyon maillerinin çoğu fasa fiso. içlerinde sağlam PR getirenler var.
    Bi sitem PR:0 dan bir ay içinde direkt PR 4 e çıktı.
    Dmoz a girersen belki ama diğer bir cogunun alt sayfalarının pr degeri yok bile